Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
^Góra strony

Renata Naranowicz - Zgierska

Nr telefonu: 605 118 500

Konsultacje:

czwartki 8-13

piątki 8- 12

oraz w pozostałe dni między zajęciami.



Witam wszystkich w nowym roku szkolnym !

Pełni optymizmu i entuzjazmu rozpoczęliśmy nowy rok szkolny. Każdy z nas ma przed sobą nowe wyzwania , sporo pracy dydaktycznej i wychowawczej oraz własny rozwój osobisty i zawodowy.

Ja ze swojej strony proszę o współpracę szczególnie z nauczycielami odbywającym staż oraz przygotowującymi się do lekcji otwartych, ale nie tylko. Służę radą i pomocą w miarę swoich możliwości i kompetencji.

Pozdrawiam serdecznie – metodyk Renata Naranowicz

Rachunek ekonomiczny w rolnictwie

Działania marketingowe w rolnictwie

Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2017/2018

PLAN PRACY w roku szkolnym 2017/2018

Kim jestem

Kodeks doradcy metodycznego

Technik Agrobiznesu

Szkolenie metodyków

Zadania nauczyciela – doradcy metodycznego

Lista kontaktów metodyka

Sprawozdanie z realizacji zadań doradcy metodycznego w roku szkolnym 2016/2017

Sprawozdanie z realizacji zadań doradcy metodycznego w I semestrze roku szkolnego 2016/2017 w ZSCKR w Kamieniu Małym ZOBACZ

 

Test Sprawdzający ZOBACZ


Sprawozdanie z lekcji otwartej

W dniu 08. grudnia w ZSCKR w Kamieniu Małym na pierwszej godzinie lekcyjnej w klasie I TWŻ odbyła się lekcja otwarta prowadzona przez metodyka Renatę Naranowicz. W lekcji wzięło udział 4 nauczycieli, panie: w-ce dyrektor Renata Winkel, Agnieszka Osowska, Helena Stupak i Martyna Rodziewicz oraz 21 uczniów z klasy I technikum weterynarii oraz żywienia i usług gastronomicznych.

Lekcja odbyła się na przedmiocie ogólnokształcącym podstawy przedsiębiorczości a tematem była charakterystyka czynników wytwórczych. Uczniowie zostali zapoznani z celami zajęć i wprowadzeni do tematu przez nauczyciela prowadzącego lekcję. Na lekcji przeprowadzona została praca w grupach oraz zastosowane inne aktywizujące metody nauczania. Uczniowie wypełniali karty pracy na podstawie informacji źródłowych z podręcznika, a następnie prezentowali wnioski z wykonanej pracy. Zostali za to obiektywnie ocenieni wg przyjętych i omówionych na lekcji kryteriów.

Również uczniowie, pozytywnie ocenili pracę swoją i nauczyciela na lekcji. Lekcja prowadzona językiem dla nich zrozumiałym, każdy uczeń wiedział, co ma robić, oraz za co i jak będzie oceniany. Wadą zajęć było to, że niektóre grupy skończyły pracę przed innymi i musiały czekać. Był jeden dokument do przeczytania na całą dużą grupę. Zabrakło też czasu na podsumowanie i zrobienie krótkiej notatki z lekcji, co zostanie uzupełnione na zajęciach następnych.

 

Nauczyciele obserwujący  zostali zapoznani ze scenariuszem, tematyką i celami lekcji, oraz wypełnili arkusz obserwacji lekcji. Zaobserwowane uwagi i wnioski zostały przyjęte przez metodyka i będą stosowane i uwzględniane podczas jego dalszej pracy. 

Scenariusz lekcji

Arkusz obserwacji


Plan Pracy na rok szkolny 2016/2017

Priorytety MEN


 

Dobre Rady

 

Motywacja w szkole

Baza podręczników

 

SPRAWOZDANIE Z DIAGNOZY POTRZEB NAUCZYCIELI PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH W ZS CKR W KAMIENIU MAŁYM

Proponowane wybrane metody nauczania przedmiotów zawodowych i jednostek modułowych

 

Ważne strony internetowe:

www.kcer.pl

www.cke.edu.pl

www.koweziu.edu.pl

www.minrol.gov.pl

Licznik odwiedzin

124998
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
151
500
651
117648
8395
18534
124998

Your IP: 54.221.93.187
Server Time: 2017-12-11 07:24:57
Copyright © 2013. Email Marketing Rights Reserved.


Facebook